Nejčastěji kladené dotazy

Mohu skutečně objednané zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí?

Na dodané zboží se skutečně vztahuje 14-ti denní ochranná lhůta, ve které máte nárok zboží bez udání jakýchkoliv důvodů nepoškozené a v originálním balení vrátit nazpět a požadovat vrácení peněz ve výši plnění ceny zboží. Dopravné a další náklady spojené s realizací zakázky jdou na vrub zákazníka.


Odpovídá vyobrazené zboží skutečnosti?

U veškerého námi nabízeného sortimentu se snažíme o co nejvěrnější vyobrazení, tzn. že fotografie jsou před svým zařazením konfrontovány se skutečností a pokud nalezneme jakékoliv větší odlišnosti, jsou výrobky přefoceny. Nejde jen o ochranu zákazníka, ale i o ochranu nás, jako dodavatelské firmy, neboť tímto předcházíme zbytečnému vracení zboží v, zákonem garantované, 2 týdenní ochranné lhůtě.


Je nabízené zboží skutečně kvalitní?

I v tomto ohledu se snažíme dodržovat nejpřísnější měřítka kvality, neboť jako již u výše zmíněného bodu, jde především o naši ochranu. Nesnažíme se proto prodat jakékoliv zboží za jakoukoliv cenu, ale z nabízených výrobků si pečlivě vybíráme, a pokud v průběhu prodeje zjistíme u jakéhokoliv výrobku reklamační zatížení vyšší než 1 % z celkového prodeje, je výrobek z nabídky okamžitě vyřazen.


Je dopravné skutečně zdarma?

Dopravné je zdarma, pokud celkový objem objednávky přesáhne 3 000 Kč včetně DPH, a to po celé ČR. Při objednávkách do 2 999 Kč včetně DPH účtujeme přepravní náklady, které jsou detailně rozepsány v sekci "VŠE O NÁKUPU / DODACÍ PODMÍNKY".

Toto jsou nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pokud jste ve výše zmíněných větách nenašli odpověď na Vaši otázku, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Váš E-SHOP Sedací nábytek
 

Nové články v e-mailu

Nepropásněte nový článek, skvělou akci nebo slevu a přihlaste se k odběru zpravodaje!